Jzyk Polski etina

Historia

 

Gulf Oil zostało założone w 1901 roku, w momencie odkrycia obecności ropy w Spindletop, w stanie Texas. Gulf promował ideę sprzedaży produktów o określonej marce, sprzedając paliwo w pojemnikach i z pomp oznaczonych wyraźnym logo przedstawiającym Pomarańczowy Dysk. Od czasu swojej produkcji pomarańczowy dysk Gulf uzyskał status ikony, ciesząc się dobrym rozpoznaniem marki pośród ludzi na całym świecie.
 
Gulf Oil powoli rozwijało się w ciągu lat między wojennych, będąc firmą charakteryzowaną przez swoją pionowo zintegrowaną działalność biznesową. Gulf to mocna firma prowadząca takie operacje jak wydobywanie, produkcja, transport, rafineria i marketing. Jest także zaangażowana w różnorodne przemysły takie jak petrochemia, czy produkcja części do pojazdów. Gulf zawsze podążało za innowacjami komercyjnymi i technicznymi. Jednym z pierwszych kroków wizjonerskich Gulf była produkcja pierwszej stacji benzynowej w 1911. Inne ruchy Gulf to dodatkowe mapy drogowe, odwierty podwodne czy rafinerie katalityczne.
 
Myślenie wizjonerskie jest bardzo istotnym elementem i stanowi kamień milowy rozwoju Gulf Oil. Gulf zawsze rozwijało się stopniowo i równomiernie, także po wdrożeniu go przez Chevron na rynek amerykański w 1984. W innych częściach świata (nie-US) Gulf Oil jest szeroko rozpoznawane pod nazwą Gulf Oil International Ltd. Grupa The Hinduja Group, prywatny hinduski interes rodzinny, uzyskała prawa do marki po tym, jak została ona przejęta przez Chevron w US.
« wstecz
  

Auto Moto Georg 43-400 Cieszyn, ul. Bielska 26, tel. 033 852 14 73, tel./fax 033 851 48 53, e-mail: biuro@autogeorg.pl, NIP 548-005-48-88

created by Optimal